اس ام اس عاشقانه اس ام اس های سرکاری

October 21, 2008

mobva.com امیدوارم که دانه‌ای بر خاک بفشانی
هرچند خُرد بوده باشد
و با روئیدنش همراه شوی
تا دریابی چقدر زندگی در یک درخت وجود دارد.

——————————————-

ميدوني که چه موقع مي فهمي دنيا دو روزه؟ وقتي که اوني که دوستش داري بهت بگه تا آخر دنيا باهاتم

——————————————-

حسنت همیشه در فزون باد
رویت همه ساله لاله گون باد
اندر سر ما خیال عشقت
هر روز که باد در فزون باد

——————————————-

آسمان را ستاره زيبا مي كند –باغ راگل–عشق را محبت–چشم را اشك ودوستي را(تو)

بگیر از من تو ای دل یادبودی که تنها لایق این دل توبودی هزاران خواستند این دل بگیرند . ندادم چون عزیز دل تو بودی

——————————————-

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نيست و دلم بس تنگ است بی خيالی سپر هر درد است باز هم می خندم آن قدر می خندم که غم از روی رود

——————————————-

عشق مثله يك تيره كه درست مي خوره وسط قلب آدم نه مي توني درش بياري نه مي توني بزاري بمونه اگه درش بياري مي ميري اگه بزاري بمونه بازم مي ميري پس آخرش جون تو مي گيره

——————————————-

بايد خريدار مشوي تا من خريدارت شوم

از جان و دل يارم شوي تا عاشق زارت شوم

من نيستم چون ديگران بازيگر بازيگران

اول بدست آرم تو را وانگه گرفتارت شوم

——————————————-

بودنم را هيچ کس باور نداشت هيچ کس کاري به کار من نداشت بنويسيد بعد مرگم روي سنگ با خطوطي نرم و زيبا و قشنگ او که خوابيده است در اين گور سرد بودنش را هيچ کس باور نکرد

——————————————-

مرا با اتش عشقت بسوزان و نترس زيرا اشك جشمانم انرا خاموش ميكند ولى مواظب قلبم باش كه تو دران جاى دارى

——————————————-

چه تلخ است دیدن آنانکه شیرینی را بیش ازتلخی دوست دارند درحالی که از شیرینی تلخی ناآگاهند آری این چنین است ——————————————-

دیروزمان را سوزاندیم برای امروز… امروزمان را سوزاندیم برای فردا… و فردایمان دیروزی دگر!!

——————————————-

در مرام ما رفیقان نیست ترک دوست عهد با هرکه بستیم جان ما در دست اوست

——————————————-

اگر مثل اشک توی چشمام بودی واسه موندنت تا آخر عمرم گریه نمی کردم…

——————————————-

شمع سوزان توام اینگونه خاموشم نکن… از کنارت رفته ام ولی فراموشم نکن

فرستنده : افشین از پیرانشهر

——————————————-

تنها برای چشمان تو می نویسم که نگاهت تکراری از آسمان است… تو همانی هستی که بهار را برایم به ارمغان آوردی و من همانی هستم که به عشقت وفادار مانده ام و روزهای بی تو را در دفتر دلم شمارش کردم…

——————————————-

ردپایم بی صداست عشق من بی انتهاست… ردپای اشکهایم را بگیر تا بدانی خانه عاشق کجاست…

——————————————-

چه رنجی است لذت ها را تنها بردن… و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن… و چه بدبخت آزاد دهنده ایست تنها خوشبخت بودن…

——————————————-

گوشند غروب جائیست که آسمان زمین را می بوسد… من امشب برای تو غروب می کنم ، کجائی آسمان من !

——————————————-

این جهان پر از صدای قدمهای مردمانیست که همچنان که تو را می بوسند در ذهن طناب دار تو را نیز می بافند.

——————————————-

صبر کن عشق زمين گير شود بعد برو . يا دل از ديده تو سير شود بعد برو . تو اگر کوچ کني بغض خدا ميشکند . صبر کن گريه به زنجير شود بعد برو

——————————————-

تو مرا مي فهمي من تو را مي خواهم وهمين ساده ترين قصه ي يك انسان است… تو مرا مي خواني من تو را ناب ترين شعر زمان مي دانم و تو هم مي داني تا ابد در دل من مي ماني

——————————————-

در خوشبختی دوستانمان ما رو می شناسند ولی در بدبختی ما دوستانمان رو می شناسیم) جان چرلتون کالینز(

——————————————-

در ابی ترین نقطه چشمانت عشقیست که صداقت از ان جاریست انجا خدا را عاشقانه میتوان دید

——————————————-

چترم باز باشد یا بسته فرقی نمی کند بی تو آسمان دلم همیشه ابریست

——————————————-

محبت مثل سکه میمونه اگه بیفته تو قلک قلب دیگه نمی شه درش آورد. اگه بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی

اس ام اس های جدید عاشقانه

*.* clickherecoolstuff.blogspot.com *.*

وقتی که وفا قصه برف به تابستان است و محبت گل نایابیست به چه کسی باید گفت: با تو خوشبخت ترین انسانم!؟



Vaghti ke vafa gheseye barf be tabestan ast va mohabat gole nayabist be che kasi bayad goft : ba to khoshbakht tarin ensanam!?



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



زندگی گل سرخی است که گلبرگ هایش خیالی وخارهایش واقعی است



Zendegi gole sorkhi ast ke golbarghayash khiyali va kharhayash vaghe i ast



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟


الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من!



Dela dishab che mikardi to dar kooye habibe man?


Elahi khoon shavi ey del , to ham gashti raghibe man!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان


ابر را بوسید ام تا بوسه بارانت کند



Andaki asheghanetar zire in baran beman


abr ra booside am ta boose baranat konad



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی … خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! (شکسپیر)



Khiyanat tanha in nist ke shab ra ba digari bogzarani … khiyanat mitavanad doroogh doost dashtan bashad



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری … خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد (شکسپیر)



Khiyanat tanha in nist ke dastat ra dar khafa dar dast digari bogzari … khiyanat mitavanad jari kardan ashk bar didegan masoomi bashad



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



ترس از عشق، ترس از زندگی است، آنان که از عشق می گریزند، مردگانی بیش نیستند. ( برتراند راسل )



Tars az eshgh , tars az zendegi ast , anan ke az eshgh migorizand , mordegani bish nistand



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


کسی که به زور می کوشد دوست داشتنی باشد ، بیش از پیش بیزاری آور می شود (جبران خلیل جبران)



Kasi ke be zoor mikooshad doost dashtani bashad , bish az pish bizari avar mishavad



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



آنقدر از دوست داشتن در هراسیم که شاید اگر زمانی هم عشق به سراغمان بیاید نتوانیم آنرا بشناسیم (لئو بوسکالیا)



Anghadar az doost dashtan dar harasim ke shayad agar zamani ham eshgh be soragheman biyayad natavanim anra beshenasim.



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



همیشه در مورد کسانی که دوست می داریم،خود را دو بار می فریبیم، نخست به سود آنها سپس به زیانشان (آلبر کامو)



Hamishe dar morede kasani ke doost midarim , khod ra do bar mifaribim, nokhost be soode anha sepas beziyaneshan

یادت باشه توصحرای قلبم تو تنها شتری!!!!

تا حالا با گوهر جمله ساختی؟
. .
نه؟
. .
بازم نه؟
. .
خوب من برات میسازم تو ادم گو هر چی اس ام اس میدی تکراریه !

3
3
3
برو پايين سر كار نيستي !
3
3
3
يه كم ديگه بري ميرسي باور كن سر كار نيستي!
3
3
3
3فارشي دوست دارم!!!

چشمهای درشت و زیبایت را که به من میدوزی و با لبهای زیبا آواز می خوانی، احساس می کنم که بیش از همیشه

عاشقت هستم، تو زیباترین قورباغه ی این برکه ای

آمدی جانم به قربانت
.
.
.
.
ولی فعلا برو

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t
123456789*
خدا رو شكر همه ي دكمه هاي گوشيم سالمن

ميخوام برم موز بخرم. ميدوني چه ماركي خوبه.
ميدوني
ميدوني
نميدوني
عيب نداره از يه ميمون ديگه ميپرسم !

کاش مي توانستم همچون پرنده اي پروبال شکسته باشم… تا در کنج قلبت خانه اي بسازم… تا آنفولانزاي

مرغي بگيري، بميري…

خيلي حالم بده. نميدونم چي كاركنم. تصادف كردم, شونم شكسته.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دارم ميرم يه برس بخرم.

اگه يه روزي بري سفر بري ز پيشم بي خبر………………… فقط سوغاتي يادت نره

و زیبا تو ماه تو بی نظیر تو جزاب تو بهترین تو مهربون تو یه فرشته تو دوست داشتنی
…………… ولی من چی؟ یه ادم خالی بند!!!

فردا فصل پشم چيني گوسفندانه شب زود بخواب صبح اولين نفر باشي !

همه راست ميگفتن كه تو آدم دو رويي هستي.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
يه روت ماهه, يه روت گل

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آفرين منگل فردا abc كار ميكنيم.

به اندازه چشمام دوستت دارم
.
.
.
.
.
ارادتمند موش كور

به اندازه موهاي سرم دوستت دارم، به اندازه موهاي ريخته شده ام عاشقتم، به مقدار دفعه هايي كه شونه

كردم بهت وفادارم شناختي؟
.
.
.
.
.
منم منم حسن كچل

تو مثل خورشيد هستي . مي دوني چرا؟ چون با همون نگاه اولت مي شد فهميد كه از پشت كوه اومدي !

Leave a Reply

