اس ام اس عاشقونه ، جوک ، سركاري جديد

October 21, 2008


يه گاز از دماغت ميدي !؟

از عاشقانه هاي خرگوش و آدم برفي !!!

.

.

.

بي وفا ديگه دوستم نداري … ؟ خيلي خب ، قلادتو باز مي كنم بري !!!

اگه کوه باشي استواري اگه دريا باشي رواني اگه رود باشي بلندي

اگه آسمان باشي وسيعي اگه خورشيد باشي پر حرارتي

اگه آدم باشي يه اس ام اس ميفرستي !!!

.

.

.

يه گاز از دماغت ميدي !؟

از عاشقانه هاي خرگوش و آدم برفي !!!

.

.

.

بي وفا ديگه دوستم نداري … ؟ خيلي خب ، قلادتو باز مي كنم بري !!!

.

.

.

دو تا دختر داشتند با هم صبحت مي کردند. دختر اولي: تو چرا اينقدر به نامزدت علاقه

نشون ميدي؟ دختر دومي: مي‌دوني، آخه اون پولداره، … مهربونه، … پولداره، … جوونه، …

پولداره، … قد بلنده، … پولداره !!!

.

.

.

یارو داشته زنش رو به زور ميكرده تو يخچال، ازش ميپرسن داري چي كار ميكني؟

ميگه: ميخوام فاسد نشه !!!

.

.

.

از اداره برق شاکي خصوصي داري ميگن پاي تير برق ريدي فرار کردي !!!

.

.

.

به مردي که نود و نه درصد مغزش از بين رفته چي ميگند؟

خواجه !!!

.

.

.

آموزش زبان ترکی در 3 ثانیه 1- هرگاه حرف ب ساکن قبل از ر بیاید جای آنها عوض می شود: مثال: کبریت <– کربیت تبریز <– تربیز 2- حرف گ در اول کلمه ق و در سایر موقعیتها ج ادا میشود: مثال: گازوئیل <– قازوئیل تگرگ <– تجرج کامپیوتر <– قامپیوتیر . . . به یارئ میگن برای زلزله چی کمک کردی ؟ میگه : والا متاسفانه دستم خالی بود ، ایشالا زلزله بعدی !!! . . . تعدادي مرد در رخت كن يك باشگاه گلف هستند موبايل يكي از آنها زنگ مي زند مردي گوشي را بر ميدارد و روي اسپيكر مي گذارد و شروع به صحبت مي كند همه ساكت ميشوند و به گفتگوي او با طرف مقابل گوش مي دهند مرد: بله بفرماييد زن: سلام عزيزم منم باشگاه هستي؟ مرد:سلام بله باشگاه هستم زن: من الان توي فروشگاهم يك كت چرمي خيلي شيك ديدم فقط هزار دلاره ميشه بخرم؟ مرد: آره اگه خيلي خوشت اومده بخر زن:مي دوني از كنار نمايشگاه ماشين هم كه رد ميشدم ديدم اون مرسدس بنزي كه خيلي دوست داشتم رو واسه فروش آوردن خيلي دلم ميخواد يكي از اون ها رو داشته باشم مرد:چنده؟ زن:شصت هزار دلار مرد:باشه اما با اين قيمتي كه داره بايد مطمئن بشي كه همه چيزش رو به راهه زن: آخ مرسي يه چيز ديگه هم مونده اون خونه اي كه پارسال ازش خوشم ميومد رو هم واسه فروش گذاشتن 950000 دلاره مرد: خوب برو بگو 900000 تا اگه ميتوني بخرش زن: باشه بعدا ميبينمت خيلي دوست دارم. مرد:خداحافظ مرد گوشي را قطع ميكند مرد هاي ديگر با تعجب مات و مبهوت به او خيره ميشوند بعد مرد مي پرسد: اين گوشي مال كيه؟؟؟

آنکه تو را این همه زیبا کرد کاش از روز ازل فکر دل ما می کرد ، یا نمی داده به تو این همه زیبایی را ، یا مرا در غم عشق تو شکیبا می کرد

***

در عشق اگه عذاب بکشی با اشک هر دو دیده طرح دریا بکشی تا خلوت من هزار فرصت باقی است تنها نشدی که درد تنها بکشی

***

در کویر سبز عشق این سخ از من بگیر. مرگ تو مرگ من است پس تمنا می کنم هرگز نمیر

***

دوستی برگ گلی نیست که بر باد رود،تشنه را آب محال است که از یاد رود

***

گفتند حدیث آشنایی جرم است،دل بردن و بع هم جدایی جرم است.فرهد بلند شد ز قبرش فرمود:در مکتب عشق بی وفایی جرم است

***

ببین رویاهای شبانه جستجویت می کنم،نرگس عشق منی هر لحظه بویت می کنم، ای گل ناز بهاری آرزویت می کنم

***

دلم یک لحظه از خوبان جدا نیست، افسوس که در خوبان وفا نیست

***

ای وارث شکوفه های باران بدان که بغض خاطارتم هر لحظه به یاد تو مزند

***

سیاهی چشمانت را دوست دارم چون رنگ روزگار من است

***

عزیزتر از آنی که بگویم دوستت دارم، محبوبتر از آنی که بگویم می خواهمت، نمی گم مال من باش فقط گاهی به فکر من باش

***

آنقدر زیر لبم نام تو را زمزمه کردم که لبم سوخت ولی نام تو را توبه نکردم

***

تو دریای و من موج اسیرم ، که می خواهم در اغوشش بمیرم ، بیا دریای من آغوش وا کن ، نمی خواهم جدا از تو بمیرم

***

زندگی در گرو خاطره هاست ، خاطره در گرو فاصله هاست ، فاصله تلترین خاطره هاست

***

عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشاندم و پارو زدم به سوی تو فرستادم ، وقتی به ساحل نگاه تو رسید چشمانت را بستی قایقم غرق شد

***

در جوانی که غصه ها خوردم کسی یادم نکرد ، در قفس ماندم ولی صیاد آزادم نکرد ، آتش عشقت چنان از زندگی سیرم نکرد ، آرزوی مرگ کردم مرگ هم یادم نکرد

***

در خلوت من نگاه سبزت جاریست ف افسوس نمی شود کنارت باشم بی تو هر ثانیه و لحظه من تکراریست

***

برای من که دلم چون غروب دل انگیز است ، صدای تو از دور هم دل انگیز است

***

غروب غمت را به هر قیمت خریدارم چون طلوع شادی هایت را از ته دل آرزو دارم

***

در کوچه بن بست شما درویشم ای کاش که یک براه بیایی پیشم . در عالم عشق و عاشقی می خواهم ، یک جمله بگویم به تو می اندیشم

***

کاش می دانستم چیست آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست

***

منبع:مجله نور

Leave a Reply

