جوک های جدید واس ام اس های باحال SmS

November 2, 2008


عربه شهيد ميشه ميرن به مادرش ميگن از اون شهيد بزرگوار خاطره اي هم داري؟ اشك تو چشماش حلقه ميزنه و ميگه: موقع رفتن بهش گفتم نرو!! گفت: تو گه نخور

یوزارسیف ضمن تقدیر از بازی کتایون ریاحی اعلام کرد: در صورتی که نقش زلیخا را گلشیفته فراهانی بازی می کرد، تاریخ را زیر و رو می کردم!!

بیا من بشم یوسف تو هم زلیخا ٬ فقط جون مادرت این دفعه یه کم تندتر بدو نذار فرار کنم


آخرین کلمات یک نارنجک ‌انداز : گفتی تا چند بشمرم؟
آخرین کلمات یک دیوانه: من یه پرنده‌ام
آخرین کلمات یک غواص: نه این طرفها کوسه وجود نداره
آخرین کلمات یک خبرنگار: بله، سیل داره به طرفمون میاد
آخرین کلمات یک شکارچی: مامانت کجاست کوچولو؟
آخرین کلمات یک جهانگرد در آمازون: این نوع مار رو میشناسم، سمی نیست
آخرین کلمات یک متخصص آزمایشگاه: این آزمایش کاملاً بی خطره
آخرین کلمات یک متخصص خنثی کردن بمب : این سیم آخری رو که قطع کنم تمومه

گاهي با خود فکر مي کنم ، چگونه است که ما ، در اين سر دنيا ، عرق مي ريزيم و وضع مان اين است و آنها ، در آن سر دنيا ، عرق مي خورند و وضع شان آن است! … نمي دانم ، مشکل در نوع عرق است يا در نوع ريختن و خوردن؟

…رشتيه پشت كاميونش نوشت: سلطان سكس مادر!
جور دیگه!!!
رشتیه پشت کامیونش مینویسه : رسوای عالم مادر!!

ترکه شب عروسيش تو حجله نميدونسته

بايد به زنش چي بگه،

ميگه خانوادت ميدونن تو اينجايي؟!

رشتيه داشته فيلم سک سي ميديده و ذکر مي گفته . بهش مي گن چرا ذکر ميگي ؟ ميگه : آخه زنم اولين باره رفته جلو دوربين دعا مي کنم خراب نکنه .

از ترکه ميپرسن اقا شما ترکي؟
ميگه:خب که چي ؟اينکه دليل نميشه!!!

ترکه بر اثر برق گرفتگي ميميره!
فاميلاش سر قبرش با فازمتر فاتحه ميدن!

هرچند دانشگاه آکسفورد اتهام! دادن مدرک دکترا به کردان را تکذیب کرد، واژه “کردان” به دیکشنری آکسفورد راه پیدا کرد

Kordanize /‘kərdənaiz/ (v.) [past tense: Kordanized / past participle: Kordanized ]
(1): To get Ph.D without having B.Sc.
(2): To become an important person (e.g. minister) by presenting fake certificate or documents.
Kordanification( n.)
(1): The process of receiving fake degree, especially from a prestigious university (e.g. Oxford)
(2): The relationship between happiness and telling a big lie.
(3): A method in order to gain Self confidence.

Kordanism(n. )
(1): The philosophy and strategy of telling lie to a large group of people (e.g. a nation)
(2): A psychological method for deceiving people and laughing simultaneously.

Kordanic(adj. )
(1): Happy
(2): Self Confident
(3): Relaxed

Kordanicly(adv. )
(1): In a Kordanic manner.


ترکه ليوان ِ آزمايشه ادرارش دستش بوده از پرستار ميپرسه :
چه کارش کنم ؟
پرستار ِ ميگه برو بالا!
ترکه ميگه : به سلامتي خانوم دکتر ….

يه روز يه خانومي ترشحات زنانه داشته ، ميره دکتر زنان ، از قضا وقتي دکتر معاينه کرده بود و داشت نسخه مي نوشت از خانه زنگ ميزنن و ميگن براي کارگر بنايي يک سري لوازم ميخواهيم(سنگ و اجر و سيمان و گچ)اين دکتر کسخل هم موارد درخواستي رو کنار نسخه خانوم مينويسه ، وقتي خانوم ميره داروخانه که داروها رو بگيره ، از قضا داروخانه چي هم ترک بوده برميگرده به خانوم ميگه ببخشيد مشکلتون چيه ؟ ميگه ترشحات داشتم ترکه هم برميگيرده ميگه ولي فکر کنم سقف ک س تون هم ريخته

ترکه زن صیغه می کنه رفیقش می گه مبارکه ازدواج کردی؟ میگه نه بابا دائمی نیست از این اعتباریاس

ترکه ميره خواستگاري ازش ميپرسن چه كاره اي ؟ روش نميشه بگه قصاب ميگه : لوازم يدكي گوسفند دارم !

مرد داشت در خیابان حرکت می کرد که ناگهان صدایی از پشت گفت:
– اگر یک قدم دیگه جلو بری کشته می شی.
مرد ایستاد و در همان لجظه اجری از بالا افتاد جلوی پاش.مرد نفس راحتی کشید و با تعجب دوروبرشو نگاه کرد اما کسی رو ندید.بهر حال نجات پیدا کرده بود. به راهش ادامه داد.به محض اینکه می خواست از خیابان رد بشه باز همان صدا گفت:
– ایست!
مرد ایستاد و در همان لحظه ماشینی با سرعت عجیبی از جلویش رد شد.بازم نجات پیدا کرد.مرد پرسید تو کی هستی و صدا جواب داد م فرشته نگهبان ت هستم. مرد فکری کرد و گفت:
-پس اون موقعی که من داشتم ازدواج می کردم تو کدوم گوری بودی؟

دو تا گل بگیر دستت یکی دست راست و یکی چپ ….من گل وسطی رو دوست دارم!!

Leave a Reply

