اس ام اس عاشقانه

November 9, 2008


براي دل افتاده يه اتفاق ساده به سادگي دل من دل به دل به تو داده

گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم فقط احمقانه سکوت می کنیم

کلاغ و طوطی هر دو زشت و سیاه آفریده شدند. طوطی اعتراض کرد و زیبا شد، کلاغ هم راضی به رضای خدابود. اکنون طوطی در قفس است و کلاغ آزاد

تو را براي وفاي تو دوست مي دارم
*
*
*
*
*
وگرنه دلبر پيمانه شكن فراوان است

گر چه ما را نکني ياد ولي ما هستــــيــــم

دل به امید پيامي که ندادي بســــتـــــيـــم

کلامت گرم و شیرین چون ترانه ،

نگاهت دلفریب و شاعرانه

منم قایق به روی موج دریا ،

تویی ساحل ، تویی لطف کرانه

همه در حسرت يك پروازند ،

من به پرواز نمي‌انديشم

به تو مي‌انديشم

به تو كه عزيزتر از انديشه‌ي يك پروازي…

غروب غمهایت را به هر قیمتی خریدارم

اگر همدم شبهای تنهایی من باشی

در عشق تو گاه بت پرستم گویند

گه رند و خراباتی و مستم گویند

اینها همه از بهر شکستم گویند

من شاد به اینکه هر چه هستم گویند

در مدرسه از نشاط من کم کردند…

از فرصت ارتباط من کم کردند…

هر وقت به هم عشق تعارف کردیم…

از نمره ی انضباط ما کم کردند…

از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد
غمهای زمانه را فراموشم کرد

ای داد دوباره کار دل مشکل شد
نتوان ز حال دل غافل شد
عشقی که به چند خون دل حاصل شد
پامال سبکسران سنگین دل شد

Leave a Reply

